Van dossieraanvraag tot realisatie in 5 stappen
1
U dient uw dossieraanvraag in bij uw eb-lease-adviseur. Dat kan heel makkelijk en snel via het online platform E-broker. Maar uiteraard kan u er ook voor kiezen om documenten te mailen.
2
In uw lokaal Europabank-kantoor vervolledigen we uw klantendossier. Uw adviseur neemt daarvoor rechtstreeks contact op met uw klant. Uiteraard doet hij dat alleen in het kader van lopende dossiers, dus nooit met eigen marketing- of commerciële acties.
3
Hoewel de beslissingstermijn samenhangt met de grootte van het bedrag, wordt elke aanvraag snel en vakkundig beslist.
4
De contracten worden opgemaakt en liggen klaar in uw Europabank-kantoor. Voor een hypothecair gewaarborgd krediet zorgt u als makelaar zelf voor de ondertekening van de akkoordbrief en de contracten door de klant, ofwel neemt de adviseur van eb-lease dit voor zijn rekening. Uw eb-lease-adviseur zal u sowieso bijstaan bij de ondertekening van de uiteindelijke leningcontracten. Voor financiële leasing, renting en zakenkrediet wordt in overleg met uw adviseur afgesproken wie voor de ondertekening van de contracten door de klant zal instaan. U kan deze ook zelf afdrukken via het online platform E-broker of u geeft de toestemming aan uw adviseur om de contracten digitaal te bezorgen aan de klant die hij of zij dan (digitaal) kan ondertekenen.
5
Kort na de ondertekening van de kredietcontracten en de akte wordt de betaling uitgevoerd of - in geval van leasing of renting - na levering van de goederen.
En we houden u op de hoogte!
Uw adviseur informeert u over de stand van zaken in verband met het beslissingsproces. Ook op het online platform E-broker kan u op elk moment terecht voor de status van uw klantendossier. Zo houdt u uw klant perfect op de hoogte.