background

Onze aanpak

Bij eb-lease doorloopt elk klantendossier een vast proces. We verlichten u zo veel mogelijk op administratief vlak en houden u op de hoogte over de status van het dossier.

Onze aanpak

Bij eb-lease doorloopt elk klantendossier een vast proces. We verlichten u zo veel mogelijk op administratief vlak en houden u op de hoogte over de status van het dossier.

Van dossieraanvraag tot realisatie in 5 stappen


1

U dient uw dossieraanvraag in bij uw eb-lease-adviseur. Dat kan heel makkelijk en snel via het online platform E-broker. Maar uiteraard kan u er ook voor kiezen om documenten te mailen.

2

In uw lokaal Europabank-kantoor vervolledigen we uw klantendossier. Uw adviseur neemt hiervoor rechtstreeks contact op met uw klant. Uiteraard doen ze dat alleen in het kader van lopende dossiers, dus nooit met eigen marketing- of commerciële acties.

3

Hoewel de beslissingstermijn samenhangt met de grootte van het bedrag, wordt elke aanvraag snel en vakkundig beslist.

4

De contracten zijn beschikbaar in uw Europabank-kantoor maar u kan ze ook zelf uitdrukken via E-broker. Ofwel zorgt u als dealer zelf voor de ondertekening door de klant, ofwel neemt de adviseur van eb-lease dit voor zijn rekening.

5

Na levering van de goederen betalen wij uw factuur. Zo beschikt u onmiddellijk over de totale verkoopsom.

En we houden u op de hoogte!


Uw adviseur informeert u over de stand van zaken in verband met het beslissingsproces. Ook op het online platform E-broker kan u op elk moment terecht voor de status van uw klantendossier. Zo houdt u uw klant perfect op de hoogte.

Met ons samenwerken


Onze troeven

Zo veel redenen om voor eb-lease te kiezen

arrow

Uw commissie

Uw vergoeding voor elk gerealiseerd dossier

arrow

E-broker

Ons gebruiksvriendelijk online platform

arrow