background

Onze aanpak

Bij eb-lease doorloopt elk klantendossier een vast proces. We verlichten u zo veel mogelijk op administratief vlak en houden u op de hoogte over de status van het dossier.

Onze aanpak

Bij eb-lease doorloopt elk klantendossier een vast proces. We verlichten u zo veel mogelijk op administratief vlak en houden u op de hoogte over de status van het dossier.

Van dossieraanvraag tot realisatie in 5 stappen


1

U dient uw dossieraanvraag in bij uw eb-lease-adviseur. Dat kan heel makkelijk en snel via het online platform E-broker. Maar uiteraard kan u er ook voor kiezen om documenten te mailen.

2

In uw lokaal Europabank-kantoor vervolledigen we uw klantendossier. Uw adviseur neemt hiervoor rechtstreeks contact op met uw klant. Uiteraard doen ze dat alleen in het kader van lopende dossiers, dus nooit met eigen marketing- of commerciële acties.

3

Hoewel de beslissingstermijn samenhangt met de grootte van het bedrag, wordt elke aanvraag snel en vakkundig beslist.

4

De contracten worden opgemaakt en liggen klaar in uw lokaal Europabank-kantoor. In overleg met uw adviseur wordt afgesproken wie voor de ondertekening van de contracten door de klant zal instaan. U kan die ook zelf afdrukken via het online platform E-broker of u geeft de toestemming aan uw adviseur om de contracten digitaal te bezorgen aan de klant die hij of zij dan (digitaal) kan ondertekenen.

5

Na levering van de goederen betalen wij uw factuur. Zo beschikt u onmiddellijk over de totale verkoopsom.

En we houden u op de hoogte!


Uw adviseur informeert u over de stand van zaken in verband met het beslissingsproces. Ook op het online platform E-broker kan u op elk moment terecht voor de status van uw klantendossier. Zo houdt u uw klant perfect op de hoogte.

Met ons samenwerken


Onze troeven

Zo veel redenen om voor eb-lease te kiezen

arrow

Uw commissie

Uw vergoeding voor elk gerealiseerd dossier

arrow

E-broker

Ons gebruiksvriendelijk online platform

arrow